Fyrverkerier

Imorrn e de ju nyår å många kommer skjuta upp raketer..
Tyvärr e vi med i "mångakategorin"
även fast jag verkligen hatar de! 
Har en liten hund hemma som verkligen inte gillar fyrverkerier.. <3
Å chillan vet jag inte hur han reagerar..
Tycker så synd om de när jag e inte e hemma pluppisarna! <3
Hästen reagerar i allafall inte så mycket..
Tur de! <3
Fast jag tycker även de är jättefint med raketer.. :/
Om de bara inte hade låtit så mycket,.
Thailyktor e bättre :)


Skjuter ni fyrverkerier?
1 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

Har inte skjutit en enda raket i hela mitt liv, föredrar att åka in till stan och kika på fyverkerierna som kommunen skjuter. Tycker så synd om alla djur som inte tycker om skjutandet. Har själv en katt här hemma som blir livrädd, inte kul att behöva se det.

Svar: Nej.. Som sagt, hade jag fått bestämma så hade vi inte heller gjort de..
Fast skjutit en raket själv har jag heller aldrig gjort :)
Mm fick nyss reda på att en av våra hundar var rädd å gnällde å hästarna sprang tydligen runt i hagen..
Ida

Kommentera här: