En ännu bättre kväll, B Ä S T!

Köa några timmar, väääldigt konstig ordning. Sen drog de ihop sej massor! 
Vi kom långt fram i kön å träffa jättetrevliga foooers :) 
Väl inne i arenan var jag LÄNGST FRAM!! 
Såg allt jääättebra!! Men de var extremt varmt å ett jäävla tryck (å några otrevliga foooers).. 

Tjejen sjöng.. Hon är väl okej men som sagt, no no till tjejer som förband. 
Sen kom ISAC, han var GRYM IGEN! 
Vi var SÅÅ nära honom, SÅÅ nära att nudda honom, bara skrek!! 
Avundsjuk på hon som blev first kiss, men ärligt, hon förtjäna de. Jätteglad blev hon, girlpower på den! 
Mitt i allt tog utrymmet slut :/ 

Sen kom de vi vänta på egentligen, THE FOOO!! 
Stackars lilla Ogge sjöng inte så mycket men var G R Y M ändå! 
Vi såg hur bra som helst å ba skrek! Men trycket va hårt å man lärde va STARK för å hålla sin plats. 
Vi gled mer å mer ifrån varann. Syster å jag fortfarande kvar längst fram tillsammans. 
Bästii börja må dåligt, till slut backa hon undan trycket. Ingen aning om att hon låg å spydde där bakom med sjukvårdare runt sej.. Stackare! <3
Vi andra hade dock askul på konserten..! 
Lose our lunges.. OMAJGAD säger jag ba. Nudda ballongerna som killarna sköt mot oss massa ggr, såå glad! 
Sen spruta Felix sån här konfetti mot oss.. Har de sparat i min ficka ;) 
Grym konsert å vet ni vad? 
JAG NUDDADE OMAAAR!! Trodde jag skulle dö jue! 
Bästa konserten EVAHH! 
 Gonatt finisar, lång dag imon igen. 

Kommentera här: