G R Y M T

Påväg hem nu.. Jag ska berätta allt! 

Måånga timmar satt vi ute på backen, mellan alla staket men tillsammans med våran familj! #fooofamily
Filtar å jackor gjorde allt såå mys, trångt, ja absolut men de var härligt! 
Kat, Michaela, Daff, Sebbe å Pontus sprang fram å tillbaka som galningar, hihi. 
Tilda fråga Daff om han ville ha en VINDRUVA. Han svara stressat: Nä tack, jag gillar inte frukt.. 
Hur gulligt? ;) 
Crewet gick runt å gav alla kvarg å aloe Vera dryck.. Allt TOPPEN! 
Daniel Paris höll sej mycket i området så han kunde man inte missa! 

När de till slut var dags att gå in i annexet sprang/gick/snubblade man över alla filtar, kassar å matgrejor som låg kvar, uteliggarma var glada, Varsegod! 
Vakterna visade tydligt att vi skulle GÅ inte springa! 
Snabbt gick vi in i annexet. Vart "tvingade" att backa 3 steg å sätt er ner! 
Ganska långt fram var vi, eller väldigt! Vi hade BRA platser! Men varmt, väldigt varmt. Vi tiggde vatten av alla vakter om man säger så. Jag e helt seriös när jag säger att runt 40pers vart utbärda, avsvimmade på bara en 10personersbredd, sjukt tryck! Men vi överlevde :)
Efter 1 timme därinne börja de.

 En tjej sjöng 2 egna låtar. Jag såg asbra. Hon var väl duktig, men jag e inte så för tjejer sådär, så jag höll mej tyst. 

Sen DÅ kom Isac Elliot, åh gissa om han va grym? JAAAAA! 
Skrek som fan! Trodde påriktigt jag skulle dö.. Åhhh va bra han va! 
Sjunger som en gud å snygg som jagvetintevad! Å hans röst, obeskrivlig! 
Han tog upp en tjej på scen å kysste henne.. D R Ö M

SEN KOM DE RIKTIGA STJÄRNORNA! 
De va sån ljudnivå, sånt tryck å från början hade vi fan 2 giraffhonor framför oss.. Såg inte mycket. 
Men man hörde deras enormt perfekta röster! 
Efter några låtar, några flera avsvimmmingar kom vi längst fram. GRYMT! 
Alla sjöng med de, medans de dansade som gudar! 
Lose our lounges. Så himla grym de gjorde låten! Stora megaballonger sköts ut, hur nära jag än va lyckades jag aldrig röra de :/ Konfetti sprutades ut å killarna var BÄST! 
Skulle kunna skriva hur lång som helst, men men DE VAR GRYMT BRA, BÄSTASTE KILLARNA! 

När de tyvärr tog slut försvann folk väldigt snabbt, kvar låg väskor, plånböcker å så.. Massa kändisar va där idag. Clara Henry, nån snygg kille, Daniel Paris osv. 
När vi kom ut hörde man typ inget, lär inte kunna prata imon. 
Hur som helst så har allt vart grymt! 
LÄNGTAR SÅÅÅ TILLS NÄSTA LÖRDAG! 

Kommentera här: