Usch å fy för våla!

Riktigt jävla arg var jag imorse. 
Hade ju först kemi/fysik med de vanliga grupperna liksom, sen allt annat med klass B. 
Vi (Emilia å jag;) fråga våran mentor om vi ändå inte kunde få va i C (en lite "ocoolare" klass med människor vi gillar i) men NEJ då fick vi ett otrevligt svar.. Bläää för vuxna! 
Var SÅÅÅ nära på att ta bussen hem SÅÅÅ många gånger! Men eftersom bäästii inte ville kunde jag ju inte lämna henne! 
Så vi fick pallra oss till lektionerna, jobbigt va de. 
Vi höll oss mest för oss själva med plugg inför SOprov.. Mobil å så ;))

Å SÅN JÄVLA TUR VI HADE! 
Självklart var vi asförbannade på vår mentor, våran mattelärare.. Skulle haft henne i matte idag men vi hade vikarie, så jävla skönt! 
Men mina block e inte fina nu kan man ju säga.. Nåååågra "fula" ord. 

Längtar såå tills torsdag då jag får va med min klass igen, UNDERBAR, finns inget att klaga på! 
En kille som praoa på tempo från vår klass åt vi lunch med å träffa en stund efter skolan. Påriktigt vääärldens snällaste :) 
Skönt att de finns nån sån här iaf. 


Kommentera här: