"De här behöver jag träna mer på."

Vad jag behöver träna på? 
Ja de är väl mycket ;) 
Ska ju gå i hästarnas tecken.. 
 Ha bättre tålamod. De gäller nog MER i "vanliga" livet än hos hästarna då jag ändå känner att jag kan vänta ut de i lastning ridning osv. I de andra livet har jag NOLL tålamod. Funkar de inte, nej då slänger jag skiten i väggen å gör nå annat, typ så. 
Inte trampa ner hälen!!! Har nu under de sista veckorna fått nå damp i min fot som trycker sej själv neråt å försämrar hela sitsen.. 
Bli starkare i min vänstra sida. Med en häst som också e svag i vänster sida är de ett MÅSTE. 
Ta kritik bättre. Inga problem från tränare men ex. mama e de mycket svårare från. Måste bli bättre då hon absolut kan lära mej mycket :)
 Bli glad för andras skull. Gäller ALLTID! 

Kommentera här: