Kändisar gör livet bättre!

Gud vad jag älskar "instagramkändisar" som lägger ut sina kiks på insta å svarar! Åh så jävla fina <3
Anton kyldahl har nyss svara både kik å insta - glaad! 
Men annars.. Att folk säger att Justin osv gör de så glada, att han ändrar deras liv å on and on.
Visst jag håller med om att han ändrar liv - de gör han - Superfina killen <3 
Men jag kan istället bli lite typ ledsen för jag vet att jag aldrig kommer träffa de..
The fooo, de är ett MÅSTE att träffa innan de blir föör kända! Nu går de ju men de krävs lite <3
Crazy inlägg som vanligt, men de e jag ;)
1 Frida Eklöf:

skriven

Håller med dig om att kändisar gör livet bättre, haha!
sv: Jag fick den i födelsedagspresent för något år sedan, men det är en DKNY klocka! :)
Åh, vad glad jag blir! Tack sötis!

Svar: Hihi! :)
Okej tack så mycket!
Ha de bra :)
Ida

Kommentera här: