Bläää

Ahgrha vad komplicerade människor är! 
Ingen lugn skola idag kan jah säga. Fick damputryck på typ alla. 
Men så himla dryga, åh ja de vill att jag ska bli arg på de! De lyckas. 
Usch usch... Sjukt hur mycket man förändras bara för man börja ny klass i ny skola.
Så nu e nån tjurig för de å de. Å svarar inte, känns jävligt jobbigt! 
Aja, hoppas eran fredag vart/är bra..


1 Milina Salihodzic:

skriven

- Jag piercade mig på vintern :)
Och inte för att vara sån men i bara det du beskriver så bevisar det att dom inte är speciellt professionella.. Man ska inte byta efter 1år och det enda man ska tvätta med är saltlösning.. Mitt tips är att du byter ut "body soapen" till saltlösning :)

Svar: Jodå, jag lovar, professionella är de ;)
Många som tvättar med body soap, den e speciellt för piercingar. Om 8-12veckor från att jag gjorde den ska jag åka in dit så hjälper de mej byta smycke till rätt längd å så om piercingen ser fin ut :))
Skulle egentligen visat den 2veckor efter den va gjord men de blev inte av.. :/
Men tack för dina tips! :)
Ida

Kommentera här: