Dagen igår, premiär på.. Vadå?

Hade fullt upp igår, väldigt kul dag! 
Vi åkte ganska tidigt iväg till Björsbo, tävling! 
Vi skulle inte vara med, men alltid kul att titta ju, lär sej mycket! 
Prata med människor på förmiddagen å kolla på de fina hästarna! Strax så, strax e vi oxå ute på tävlingsbanan :)
Åt en asgod pastasallad till lunch, nam nam ;) 
Efter lunchpausen satt mama i domarsekreteriatet för första gången! Efter jag hjälpt till lite med en människas söta lilla pålle å hon tävlat gick även jag till domarbordet ;) 
De va väldigt kul att sitta där.. Men man blir ju lite rädd för vad de säger när JAG e ute på banan nån gång, haha! 
 
Efter de ååkte vi till Sala å handla.
Sen hade ju klockan tickat på assnabbt, sommartid å allt.. Men en superkul dag var de!
 
Idag har de vart en riktigt trög skoldag, huvevärk helaa dan :/ 
Vi har nog några av de sämsta killarna evah i våran klass, men även typ världens snällaste å bästa.. 
Haha vi skapar DRAMA! ;) 
Nej.. Så kul var de inte.. Några som jag verkligen aldrig kommer komma överens med.. 
Men man kan väl säga att de skapas drama när jag får 2 bästa killkompisar att bli sura på varann.. På grund utav att den ena försvarar mej å den andra hatar mej.. Komplicerat dehär!  
Aja jag tog mej igenom skoldagen utan att somna.. Sjukt trött idag! 
 
Blir ett pass på Gloria nu ikväll!
 
 
 

Kommentera här: