Grym dag

Den här onsdagen har vart B R A! 
Positiva jag nu: 
Jag har inte latat mej allt för mycket. 
Men jag har haft de chill, e ju ledig ;) 
Grym träningsvärk, betyder ju ändå att träningen gav nåt, muskler! ;)
Ridit ett bra pass på Gloria, pigg i början, väldigt lydig i slutet! 
Tagit en asskön promenad med mami å hundarna. Fina vägar här i skogarna alltså, så MYS! 

Inatt lägger jag mej nöjd med mej själv å dagen.. Härlig känsla! :)
Imorron ska jag göra bra i skolan, inge lat Ida här inte. Mål ska nås! 

1 sara:

skriven

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Ida

2 Clara:

skriven

Så härligt att vara så nöjd!

Svar: Verkligen, man kan ju "alltid" vända saker till nåt bra :)
Hoppas du får en grym torsdag!
Ida

3 Moa :

skriven

Träningsverk kan verkligen ge en blandade känslor, positivt för att man vet att det kommer göra resultat men det kan ju göra så satans ont också! :)

Svar: Håller med dej till 110% ;)
Får inte träningsvärk så ofta så jag kan nog stå ut nån dag.. Hahah de e för att jag aldrig tränar ;)
Ida

Kommentera här: