Bästa fredag!

Våran svenskalektion idag alltså.. Den var perfekt! 
Ingen lärare i klassrummet. 
Vi skulle kolla film å sen göra en recension om den i grupper sen. 
Vi "kolla" på filmen. Alla utom jag, mitt tålamod suger för att kolla på film. 
Jag satt å garva sönder å kasta saker i hela klassrummet medans jag spela iron pants! 
Kan säga att de va liiite irriterade ;)
Sen när filmen var klar sattes riktig partymusik på på högsta volym! 
Haha så jävla härligt! Bästa klassen skriker å hoppar runt ^^ 
Sommarkänsla bara på DEN musiken! 
"Let me take à selfie" 
Ingen recension gjord å när läraren kom in vart hon nog liite chockad ;) 
GRYMT! 

Spanska, matteprov, lunch, engelska å teknisk på de. 
Dagen har verkligen rullat på grymt! 
Haha våran engelskalärare gillar mej ;) 
Slapp stå där framme å läsa! 
Tekniklärarn (idrottsläraren) blir jag bara sjukt irriterad på men ärligt så orkade jag inte va sur på de idag.. 
Han tror han e ascool som kan dryga med mej.. +Att han TROR att han känner mej! 
Haha vem som helst kan få mej irriterad, känn dej inte speciell biaaatch! 

Måste ju säga nåt dåligt oxå. 
De är att "folk" går runt å säger hur tjocka de är. Jag tänker inte äta. JG har gått ner *.*kg den här veckan. 
Ni ska bara veta hur jag blir i korridoren då. Ja jag skriker å ja jag kanske "slår" den personen. 
Jag stör mej bara så SJUKT MYCKET på de. När jag VET att folk runtom påverkas.. 
1 ALMA:

skriven

Håller helt med dej, kan verkligen vara irriterande! Låter som en bra dag annars :)
Sv; tack så mycket!
Kram

2 Emilia Blomqvist:

skriven

Din blogg känns så vårig, härligt ;)

Svar: Hihi tack så mycket! Trodde ju de skulle bli vår oxå.. Inatt kom snön.! :/
Allt bra med dej? :)
Ida

Kommentera här: