"Min största rädsla inom ridsporten."

Ridsport ÄR en farlig sport, jag vet de.  
Men de är farligt att leva, åka bil, äta å sova liksom. 
Enligt endel har jag ingen respekt för hästarna.. Jag litar alldeles för mycket på de.. 
Å nej jag håller ibte riktigt med. Jag tycker bara inte man ska vara rädd, rädd å respekt e inte samma sak.. 
Jah tycker inte de e nån fara att longera i paddocken, visst de kan bocka å sticka iväg. Men Bangsi går inte rätt på en människa tex. Då fortsätter jag lätt tills JAG vunnit den striden liksom..! 
Nu kom jag från ämnet lite här! 
Rädsla.. 
Ramla av, göra sej riktigt illa å aldrig kunna va i stallet igen, mardröm! 

1 annie:

skriven

nu finns vinnaren av tävlingen uppe på bloggen, kika in och se om det blev du!

Svar: Ska jag göra, håller tummarna nu!
Ida

Kommentera här: