Samveten

Skulle inte bara de där j***a samvetet kunna typ försvinna, gå å hänga sej själv mitt i skogen? 
Jag hatar samveten.. Särskilt när man kan ha flera olika som sliter å drar i en åt olika håll. 
Mitt där i står jag med värsta paniken å fattar ingenting. Gjorde jag rätt eller gjorde jag fel? 
Å när man ligger där i sängen (nej ni får INTE tolka def fritt) på kvällen å grubblar på allt, ångrar att man sa de där, ångrar att man inte gjorde de å bara undrar vad folk egentligen tycker om en.. 
E inte de den värsta känslan som finns? 
1 Denise:

skriven

Förstår precis hur du menar! Hatar när man ligger i sängen på kvällen å grubblar över vad man sagt och gjort under dagen. "Varför sa jag sådär?" "vad tänkte dom när jag gjorde såhär istället för det där?" "jag skulle sagt det här istället.." Jobbiga tankar!

Svar: Skönt med flera som förstår.. Ja ibland känner man sej rätt värdelös då..
E allt bra med dej? :)
Ida

2 KassandraPalma:

skriven

sv: haha jaa, jag tycker också det :)

3 Kimmey ~ Kung varje dag:

skriven

sv: Gör det, det är så mysigt :)

4 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Fy så hemsk känsla det är, det kan verkligen förstöra för en :/

5 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Fy så hemsk känsla det är, det kan verkligen förstöra för en :/

Svar: Jo jag håller med.. :/
Hoppas du får en bra kväll! :)
Ida

6 Sofie♥:

skriven

Håller så jävla mycket med dig!

7 Sofie♥:

skriven

Håller så jävla mycket med dig!

Svar: "Skönt" att flera känner lika! ;)
Allt bra med dej?
Ida

8 Natalie Salazar:

skriven

visst är dem snygga jag måste bara inviga dessa :D älskar Jeffrey Campbell

Svar: Hahah de tycker jag verkligen! Men själv har man typ aldrig gått i klackskor ^^
Ida

9 Mathilda:

skriven

Ingen rolig känsla... :/ Ta hand om dig, tjejen! ♥

Svar: Verkligen inte.. :( Desamma hoppas du får en bra kväll! ❤️ :)
Ida

10 Linda:

skriven

Verkligen ingen trevlig känsla! Hoppas det går över snart!

Sv: Åh men tack! :)

Svar: Nej.. Samvetet tycker jag ligger å trycker typ heeela tiden.. Särskilt efter en tuff skoldag dock.. :/
Hihi, hoppas allt e bra med dej! :)
Ida

Kommentera här: