Världens bästa häst!

Ja den står här i Tärnsjö! 
Min mamma äger den.. 
Gloria e så sjukt härlig! Jag drömmer om våran framtid! 
Idag skötte hon sej superbra, fick styltor så vart ett väldigt kort pass. 
MEN under den tiden var hon GRYM! 
Trava å galoppa lugnt å tölta som en Gud! 
Jag älskar henne verkligen å hon och jag kommer att utvecklas väldigt mycket tillsammans. Om några år, ja de e spännande att se vart vi kommer vara då! 
INGET KAN STOPPA OSS! <3 
Gloria från Agersta säger jag bara! 
Kom ihåg..: Bangsi från Agersta e lika grym han! ;) <3
Kommer alltid vara! 
1 Milina Salihodzic:

skriven

jag har en tävling där man kan vinna en valfri bikini! Var gärna med! :)

Svar: Ska gå in å kolla, tack för tipset! :)
Ida

2 ANNIZ:

skriven

SV: Tack så mycket! Kolla in min nya blogg (anniz.se)! :) Kram

Svar: Hihi, självklart har jag gjort de ;)
Kramar
Ida

3 Nelly:

skriven

Så härligt det låter och mysigt med tölt! :3

Svar: De kan jag lova att de är! :)
Ida

Kommentera här: