Vart fan är världen påväg?

De här inlägget har legat i "utkastposten" väldigt länge nu, känns som de e dags att publicera de..
Skönhetsideal hit å dit, övervikt å undervikt.. 
Jag har själv vart i ett jävla äckelträsk med "hjärnspöken" som hela tiden drog mej neråt! Såkallat anorexia.
Vet nu flera personer som går igenom samma sak å jag lider med dom. 
Hör VARJE dag folk som säger hur tjocka de är.. Åh, kolla mina lår! Jag måste banta, springa.. Jag vill skära av den här skiten.. Bredvid står folk som faktiskt svälter sej själva å skär sej.. Jag vill bara skrika! Å ibland händer de..
De e tråkigt att de blivit såhär..
Förr ville man visa upp att man var rik genom att vara "tjock".. Verkligen inte bra de heller men kanske bättre än de här?
När man väl hamnat i de där "äckelträsket" tar de låång tid att ta sej upp.. Me jag lovar att de går! 
Snälla människor.. Var STOLTA över er själva! <3
Den här bilden stämmer så himla bra! Efter de jag gått igenom e jag 1000 gånger starkare!
1 Flisan:

skriven

sv: ja eller hur :D
haft en bra helg? :D

Svar: Min helg har vart superbra. Kändes bara som jag levde mina sista timmar i fredags/lördags då jag satt på en båt som gunga tusan ;) men lever gör jag!
Själv då? Allt bra? :)
Ida

2 Siri:

skriven

Svar: hihi, det är bara att köra köra köra!!

Svar: Haha ja.. Viljan e allt :)
Ida

3 Kajsa:

skriven

sv: Åh tack, hoppas du haft en bra dag!:)

Svar: Min dag har vart toppen! :)
Allt bra med dej?
Ida

Kommentera här: