SnöOVÄDER!

Blä blä blä på det här vädret! 
Just nu ser jag inget bra med vinter.. Eller JO kanske VINTERN, men nu skulle de ju vara VÅÅÅR! 
Fåglar som kvittrar å solen som lyser.. Helt borta just nu jue!
Får se de positivt att de var just den här veckan jag inte får rida :)  Men ärligt, ingen kan väl uppskatta de här vädret? 
Okej dag, okej inte bra. Punkt.
Iaf så ska jag vara med på en liten skojtävling den 28 april. Antagligen på både Gloria å Bangsi :D
De e bra för de att komma ut på lite träning!
1 nathalié - mamma till charlie:

skriven

snart försvinner snön ska du se =))

sv ja, jag tror det.. haha :)

Svar: Ja vi får hoppas de ;)
Ida

2 Johanna:

skriven

Om du vill får du gärna vara med och tävla om en valfri bikini från To Die For http://johannas.vionno.se/tavlingar/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for/#comments Kram!

Svar: Tror jag redan e med, men ska absolut kolla! Skulle vara en dröm att vinna 😍
Ida

Kommentera här: