NYÅR!

Igår hade vi de jäättemysigt i
badtunnan, sköna bubblor, varmt å mysigt med fina färger osv ;)
Åt god mat å glass efter de! Perfa! 
Efter de var jag riktigt trött! 
Sov hela vägen hem.. Men bilen e ett bra ställa att vila, inga viktiga grejor å göra ändå! :)

Idag kommer de några vid fem å vi ska äta å umgås å vid tolv smälls raketerna! 
BTW så vill jag ha en katt.. ;)
Mysiga djur som bara springer å leker å äter på sin mamma mitt i mitt ansikte..
Inte såå mysigt ;)

Idag e de sista dagen på år 2013!!
1 Jessica:

skriven

Badtunna är så härligt! :D

Svar: Verkligen, första gången för mej :D
Ida

2 sanna:

skriven

så mysigt!
katter är inte bara mysiga, jag har en treårig katt här hemma som bara är arg haha;)

Svar: Haha lider med dej ^^
De tre katterna här e supersociala! <3 :)
Ida

3 MADDISENJ.SE:

skriven

Vinnaren av Victorias secret body mist är nu utsedd i lucka 22, in och se om det var du som vann :)

Svar: Jag hittar inte de inlägget..? :)
Ida

Kommentera här: